top of page
Salg med opptil 60 % rabatt
KUNDESERVICE
KONTAKT OG STØTTE
Hei og velkommen til vår kontaktside! Hvis du har spørsmål om nattøyvarene våre, er teamet vårt her for å hjelpe. Du kan nå oss på telefon kl+4792208483eller på e-post på sales@lalasalama.no. Vi ser frem til å høre fra deg og hjelpe deg med å finne det ideelle nattøyet! Gi oss beskjed hvis du har tilbakemeldinger eller forslag. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene og varene vi leverer.
VI ER ALLTID HER FOR Å HJELPE, BARE FYLL UT SKJEMAET NEDENFOR
FREQUENTLY STILTE SPØRSMÅL
-
Dette er feilen på varen jeg mottok. Hva gjør jeg?For å gi beskjed om at en vare mangler, kan du logge inn på "Min side" og gå til "Kundeservice". Registrer en sak i kategorien "Feil ved levering".
-
Ordrebekreftelse ikke mottattI de fleste tilfeller hvor ordrebekreftelsen ikke kommer i innboksen, er det e-postklienten som har filtrert den ut og lagt den i spam/spam-filteret. Dette er ikke noe vi har kontroll over, da det er din e-postklient som leser innholdet i e-posten, filtrerer den ut om den anser innholdet som spam. Du finner bestillingen under "Mine bestillinger" og kan eventuelt laste ned en kopi av ordrebekreftelsen derfra om nødvendig.
-
Hvordan gjør jeg en retur?-Fyll ut følgeseddelen som var vedlagt pakken der det står "RETURNERE VARE?" og legg det sammen med det du skal returnere. Hvis du ikke har mottatt en følgeseddel, vennligst send en e-post til post@reitanebonybeauty.com. -Send en e-post til reitanebonybeauty.com for å få en returseddel. -Last ned returseddel fra e-post selvklebende returetikett -Hvis du ønsker å bruke en annen forsendelsesmetode enn vår returseddel, skjer det for egen regning og sikkerhet. -Lever pakken til en post-/bringagent Returnerte varer kan ikke ha blitt brukt, vasket eller endret på noen måte. Alle varer vil bli vurdert individuelt ved retur. Du har 14 dager på deg til å bestemme om du vil beholde produktene dine, regnet fra du mottok pakken. Produktene skal returneres i original stand og i originalemballasje med etiketter og merkelapper fortsatt festet til produktet eller annen tett emballasje.
-
Kan jeg bytte varer?-Du kan endre størrelsen eller fargen på varene dine. -Fyll ut pakningsvedlegget som fulgte med pakken - Har du ikke mottatt en følgeseddel, send en e-post til post@reitanebonybeauty.com -Legg inn en ny bestilling i nettbutikken -Kontakt oss: post@reitanebonybeauty.com med ditt nye ordrenummer og få gratis retur -Du vil motta en returseddel på e-post -Last ned returseddel selvklebende returetikett -Lever pakken til en post-/bringagent - Fristen for å returnere den originale varen er 14 dager fra det tidspunktet du ba om erstatning.
-
Kan jeg kansellere en bestilling?-Hvis du ikke ønsker varene du har bestilt, må du følge våre retningslinjer for bytte/retur. Kunden belastes 69,- for returslipp. -Vil du returnere varene på annen måte kan du selvsagt gjøre det, men det må skje for egen regning og sikkerhet (kunden er ansvarlig for å dekke kostnader og ta risikoen)
-
Hvordan får jeg pengene mine tilbake?Ved retur vil pengene bli refundert innen 7-14 virkedager etter at du mottok returbekreftelsen fra oss. Hvis du har betalt med kort, vil pengene bli returnert direkte til bankkontoen din, avhengig av vilkårene og retningslinjene til banken din
-
Koster det noe å gjøre en retur?-Returen blir gratis dersom du legger inn en ny bestilling innen 24 timer, ellers tilkommer et returgebyr på 69 kr ved bruk av vår returseddel -Hvis du ønsker å returnere varene på annen måte, kan du selvfølgelig gjøre det, men det må skje for egen regning og sikkerhet. – Varene må ha alle etikettene intakte og være i perfekt stand. -Varene må returneres med posen eller originalemballasjen intakt. -Returnerte varer kan ikke brukes eller endres på noen måte. Alle varer vil bli vurdert individuelt ved retur. Reitan ebony beauty dekker ikke returkostnader hvis du kjøper frakt selv.
-
Kan jeg returnere varer?Nei, varer kan ikke returneres.
-
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?Dersom du ikke henter pakken uten å varsle oss, vil du bli belastet med et gebyr på kr 149. Ta kontakt med kundeservice dersom du angrer på kjøpet. Vi hjelper deg gjerne.
bottom of page